Communication Skills for Business (CSB)
Іспит Communication Skills for Business (CSB) Professional Communication підтверджує, що кандидати, які вступають на роботу, розуміють ключові принципи спілкування та мають навички, необхідні для ефективної роботи та налагодження бізнес-процесів.
Іспит Communication Skills for Business (CSB) English for IT підтверджує здатність кандидата працювати в ІТ-сфері з використанням англійської мови (B2/GSE 59–75).
Деталі сертифікації
Навчальні курси
Іспит CSB Professional Communication – це стандартний іспит із із вибором правильної відповіді чи відповідей серед можливих варіантів. Основні поняття включають професійні навички спілкування; ефективні вербальні, невербальні навички та навички аудіювання; спрямованість на бізнес-результат; ефективне донесення повідомлення; прийом повідомлень; аналіз сценаріїв спілкування. Коли запитання торкається візуальної комунікації, є відповідні візуальні матеріали для ілюстрації. Те саме стосується і письмових повідомлень.
Це 50-хвилинний іспит із приблизно 35–50 запитаннями. Особа, яка готується до складання цього іспиту, повинна мати приблизно 150 годин навчання та практичного досвіду з теорії та практики ділової комунікації.
Іспит CSB English for IT включає читання на основі сценаріїв, вибір відповідей та аудіопитання. Це 90-хвилинний іспит із приблизно 60 запитаннями. Особа, яка готується до складання цього іспиту, повинна мати приблизно 150 годин навчання та/або практичний досвід володіння англійською мовою в середовищі, пов’язаному з ІТ-сферою.
Іспит з англійської для ІТ є чудовим інструментом для широкого кола кандидатів, а не лише для тих, хто цікавиться галузями інформаційних технологій. Насправді будь-яка особа, якій потрібно працювати в ІТ-сфері чи то з ІТ-спеціалістами, як-от програмісти чи мережеві адміністратори, повинна вміти ефективно спілкуватися з представниками цих професій. Навіть людина, яка просто використовує комп’ютер у своїй роботі, отримає вигоду від підвищення рівня володіння англійською мовою та ІТ-термінології. Іспит орієнтований на таку цільову аудиторію, для якої англійська мова не є рідною:
– студенти освітнього рівня К12 ((АЛЕ прошу уточнити правильність інформації! Ідеться про освітню систему України? У нас таких рівнів немає. Тому або залишаємо без змін, або треба вписати дійсно ту категорію, на яку розрахований цей іспит) і вищої освіти та ІТ-фахівці на початку своєї кар’єри;
– розробники програмного забезпечення, мережеві інженери, інженери з безпеки, менеджери з продуктів та ІТ-підтримки, які хочуть працювати в міжнародному мультикультурному середовищі;
– IT-спеціалісти, які хочуть почати працювати в транснаціональних або англомовних компаніях;
– працівники, які не займаються ІТ, але працюють в ІТ-секторі.
Цільовий рівень володіння для кандидатів, які складають цей іспит, становить B2 за CEFR та 59–75 за глобальною шкалою англійської мови. Щоб підготуватися до сертифікації з англійської для ІТ, кандидати мають доступ до практичних тестів, а також до повного навчального курсу, присвяченого сертифікації з англійської для ІТ, який охоплює все в іспиті. Основою для навчальних матеріалів, практичних тестів і сертифікаційного іспиту, і вони визначають рівень знань, потрібний кандидату для складання іспиту з англійської мови для ІТ.
Іспит Communication Skills for Business (CSB) «Англійська для ІТ» підтверджує здатність кандидата працювати в ІТ-середовищі або на посаді в ІТ-галузі початкового рівня з використанням англійської мови. Завдяки іспиту можна перевірити знання англійської мови в ІТ-середовищі, а також визначити рівень таких навичок:
– аудіювання – умілий слухач може почути «між рядків» і допомогти людям вирішити питання, проблеми, пов’язані з проєктами інформаційних технологій;
– читання – незалежно від того, чи йдеться про розуміння вимог клієнта, чи про пошук вирішення проблеми в інтернеті, важливо вміти читати англійською мовою на високому рівні;
– використання англійської мови стосується звичайних способів уживання слів або фраз в усній чи писемній формі в середовищі, пов’язаному з ІТ.
Очікуваний рівень кваліфікації для іспиту може бути досягнутий за допомогою навчальних і практичних тестів. Цей рівень знань, необхідний для складання іспиту, викладено в цілях іспиту. Цілі іспиту є основою для всіх навчальних матеріалів, практичних тестів і сертифікаційних іспитів.
Практичні тести
Ці інструменти оцінювання та підготовки до іспитів, що базуються на оцінці ефективності, допомагають слухачам пройти сертифікацію. Багато хто з ваших учнів та студентів зможе оцінити свої знання з програми до здачі сертифікаційних іспитів. Крім того, ми визнаємо необхідність того, щоб викладачі належним чином оцінювали знання слухачів. Certiport надає практичні тести, які гарантують якісну підготовку ваших учнів та студентів до складання сертифікаційного іспиту.
Практичні тести – високоефективне середовище, сприятливе для навчання, орієнтоване на учня та студента. Практичні тести можна виконувати у двох режимах.
Практичні тести мають два формати:
- Режим тестування – учні та студенти розуміють, якими будуть сертифікаційні іспити, адже практичні тести відбуваються за тих самих умов, як і сертифікаційний іспит.
- Режим навчання – учні та студенти працюють у власному темпі, оскільки отримують відгуки та покрокові інструкції для кожного запитання.
Сертифікація
Professional Communication Exam
Іспит з комунікаційних навичок для бізнесу (CSB) Professional Communication підтверджує, що кандидати, які вступають на роботу, розуміють основні принципи спілкування та мають навички, необхідні для ефективної роботи в робочому середовищі. Хоча ключовою навичкою, яка вимірюється, є спілкування, характер цього іспиту також допоможе перевірити й такі важливі навички, як:
- критичне мислення, яке є невід’ємною складовою ефективного процесу спілкування;
- співпраця, яка є результатом ефективного спілкування з іншими;
- креативність, яка необхідна для презентації власних ідей.
Допоміжні матеріали
На нашому першому вебінарі ми детально розглянули сертифікацію CSB разом з експертами Certiport. Дізнайтеся про те, які іспити існують та які їхні особливості.
CSB 101: The Basics and Updates for the Communication Skills for Business Certification Program
Завдяки сертифікації CSB немає необхідності розробляти власну навчальну програму. Приєднуйтеся до наших експертів, щоб отримати повну демонстрацію навчальної програми Communication Skills for Business, а також поради та підказки щодо налаштування вмісту для ваших учнів та студентів і класу.
Preparing for the CSB Certification Exam
У Certiport ми пишаємося тим, що співпрацюємо з Resume Library. Бібліотека резюме є одним із найбільш розвинених сервісів вакансій в Америці, її єдина мета – допомогти кандидатам знайти роботу їхньої мрії. У сучасному світі такі навички, як навички спілкування, є ключовими для успіху. Безперечно, кандидати з високим рівнем розвитку комунікативних навичок отримають перевагу на ринку праці, оскільки роботодавці високо цінують таких фахівців. Експерти бібліотеки резюме обговорюють, чому комунікативні навички мають вирішальне значення для бізнес-лідерів майбутнього.
Why Communication Skills?
Не вистачає творчих ідей під час планування уроку? Вам важко знайти нові та креативні способи навчити ваших учнів та студентів комунікативним навичкам? Перегляньте нашу спеціальну сесію з Дженніфер Стаблфілд, щоб дізнатися про те, як використовувати такі ініціативи, як групові проєкти та імітаційні інтерв’ю, щоб допомогти учням та студентам відпрацювати свої навички письмового та усного спілкування.
Creativity in Teaching Communication
Іспит Communication Skills for Business (CSB) «Англійська для ІТ» підтверджує здатність кандидата працювати в ІТ-середовищі або на посаді ІТ-галузі початкового рівня з використанням англійської мови. Оскільки це найновіша сертифікація в програмі CSB, ми розглянемо всі деталі цього нового доповнення CSB. Дізнайтеся про сертифікацію і доступні навчальні програми та ресурси для практичних тестів.
Dive into the CSB English for IT Certification Exam
Виникла необхідність довести вашим учням та студентам цінність спілкування? Перегляньте нашу панельну дискусію з професіоналами з персоналу та менеджерами з найму, щоб дізнатися, які комунікативні навички знадобляться вашим учням та студентам, коли вони розпочинають працювати, і чому спілкування є найбільш затребуваною навичкою з року в рік.